Vi forenkler din mobile arbeidsdag

Nordialog er Norges største leverandør av MDM- og EMM-løsninger til bedriftsmarkedet. Vi leverer fullt integrerte mobile sikkerhetsløsninger, inkludert drift og support til alle bransjer og segmenter, basert på markedets beste administrasjon og sikkerhet for mobile enheter. 

Nordialog gjør det enkelt å ta den ansatte og organisasjonens mobilitet til nye høyder. Løsningen er modulbasert og kan enkelt oppgraderes til å inkludere flere elementer for sikkerhet og mobilt arbeid. Nordialog Mobilt Arbeid og Nordialog Kiosk er eksempler på utvidelser av bedriftens MDM-løsning. 

Nordialog Mobilt Arbeid gir tilgang til alle jobb- og private data man behøver i en hektisk hverdag – beskyttet av pin eller passord.

Dette er standard i Mobilt Arbeid – maksimal sikkerhet og kryptering:

  • Løsningen gir bruker tilgang til virksomhetens forretningskritiske applikasjon(er) i et eget kryptert område. Forsøker ukjente å bruke applikasjonene, vil de bli slettet.
  • Mobilt Arbeid gir bruker og virksomhetens kontaktperson beskjed om det inntreffer skader eller trusler på mobilenhetens operativsystem eller applikasjoner. Nordialog bistår og rapporterer etter kundens ønske.
  • Brukere trenger tilgang til filer og dokumenter for å kunne gjøre en rask og effektiv jobb. Mobilt Arbeid tilbyr en felles applikasjon for felles visning av private og jobb-dokumenter og filer – lesbare og ev. editerbare (opsjon) i en felles applikasjon med delingsmuligheter iht ønskede regler. Filene kan ligge internt og/eller cloudbasert.

Nordialog Kiosk – lås ned mobiltelefon og nettbrett med utvalgte applikasjoner
Nordialog Kiosk er en tjeneste hvor en applikasjon legger seg oppå telefonens eksisterende brukergrensesnitt og låser ned oppsettet på enheten. Gjennom denne tjenesten kan kunden begrense funksjonalitet og bestemme hvilke applikasjoner brukeren skal ha tilgang til. Enheten settes enkelt opp for upersonlig bruk og kan tilpasses/konfigureres via egne websider.

Hva får man med Nordialog Kiosk?
• Begrense uautorisert bruk – gjør det sikkert og mer pålitelig
• Muliggjør sikker surfing
• Whitelist av websider så de ansatte kun får tilgang til nettsider som bedriften tillater
• En lik startskjerm med programmer/applikasjoner for alle brukerne
• Enkel og derfor effektiv å bruke – tidsbesparelser
• Sikker tilgang til intranett
• Færre supporthenvendelser fra brukerne

Er dette interessant for din bedrift? Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat: Finn ditt bedriftssenter