Nyhet! Opptak for mobil og fasttelefon

Telenor har kommet med en unik tjeneste for alle som trenger å dokumentere viktige samtaler med kunder og leverandører.

Mobilt Bedriftsnett Opptak er en tjeneste for alle virksomheter som trenger å dokumentere viktige avtaler og samtaler som foregår på telefon, i møter, på SMS og MMS. Dette kan være alt fra bank og finans til akuttmottak, håndverkere og eiendomsmeglere.

Opptak er opprinnelig utviklet for bank- og finanssektoren som er pålagt å følge Verdipapirforskriften og må ta opp samtaler i forbindelse med rådgivning og salg av investeringstjenester. Som eneste aktør på markedet tilbyr Telenor nå én opptaksløsning både for mobil og fasttelefon og med inntil 10 års lagring.

Husker du hva som ble avtalt – for 3 måneder siden?
Mange prosjekter endres underveis. Dokumentering av endringer og tilleggsbestillinger kan ofte være en kilde til misforståelser. Med Opptak unngår du alt dette. I tillegg kan tilbud om dokumentasjon av bestillinger og kjøps- og salgsprosesser gi kunder og samarbeidspartnere en ekstra trygghet for at bedriften din er en seriøs aktør og at de er sikret en god leveranse.

Med Opptak blir det:
• enkelt å dokumentere avtaler og endringer i etterkant
• enkelt å huske bestillinger
• enkelt å unngå misforståelser med kunder og samarbeidspartnere

VIKTIG: Virksomheter som ikke er underlagt Verdipapirforskriften, må søke hjemmel for å få lov å ta opptak. I tillegg må kunden varsles om at opptak blir gjort.

Fakta om Opptak
• Enkel lagring og tilgang til opptak, SMS og MMS
• Enkelt å skreddersy for hver enkelt virksomhet
• Samme løsning for mobil og fasttelefon
• Skybasert – ingen mellomlagring på telefon
• Velg mellom lagring hos Telenor, egen virksomhet eller 3.part
• Telenor tilbyr inntil 10 års lagring i Norge
• Alle data krypteres
• Tjenesten er kvalitetssikret 

Er dette interessant for din bedrift? Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat: Finn ditt bedriftssenter