«Mobilkommunikasjon overlater vi til Nordialog»

Bunnpris er totalkunde hos Nordialog. En nettbasert løsning gir full oversikt over ansattes mobilkostnader. Fasttelefoni er erstattet med en fleksibel sentralbordløsning. Mobiler, nettbrett og utstyr bestilles via noen få tastetrykk – ferdig satt opp og klare til bruk.  

– Nordialog gir den trygghet og oppfølging vi trenger for å holde kostnadene nede og for å utnytte mobile enheter effektivt. Mobil kostnadskontroll er ett eksempel. Løsningen gjør at vi har full kontroll på mobilkostnadene, sier IT-ansvarlig Øyvin Domaas.

Mobil kostnadskontroll gir Bunnpris full oversikt over ansattes mobilforbruk relatert til jobb og privat, f.eks. kjøp av app-er eller SMS-stemmer i Idol. Den nettbaserte tjenesten er alltid oppdatert med gjeldende skatteregler. Ansatte får en e-post som viser totalt forbruk og privatforbruk. Lønnsavdelingen mottar en Excel-fil som gjør lønnstrekk og rapportering av mobilskatt svært enkelt.

Samtlige av Bunnpris' 220 butikker er knyttet opp mot sentralbordløsningen Mobilt Bedriftsnett. Med den kan ansatte f.eks. markere fravær og se om kollegaer er ledige eller opptatt. Det er kostnadsfritt å ringe internt, og 1881 er integrert for å se hvem som ringer.  

Nordialog har også opprettet en webbasert innkjøpsportal for Bunnpris. Dermed kan ansatte bestille mobiler, nettbrett og utstyr via noen få tastetrykk. Og en Drift&Support-avtale innebærer at mobil- og nettbrettdriften er overlatt til Nordialog – for at Bunnpris kan ha fokus på kjernevirksomheten i stedet for eksempelvis oppsett, drift og abonnementshåndtering.

Vil du vite hvordan vi kan forenkle hverdagen i din bedrift? Ta kontakt med oss her.

  • Fakta om Bunnpris
  • I.K.Lykke AS er en av Trondheims eldste handelsbedrifter, grunnlagt i 1830
  • I 1981 åpnet den første Bunnpris-forretningen – på Øya i Trondheim
  • Butikken har blitt til en livskraftig butikkjede, med lavprisbutikker fra Troms til Sørlandet med en butikkmasse som spenner seg fra brustadbutikker til store gourmetbutikker